Hvorfor Facebook Annoncering?

Facebook er det mest brugte sociale medie i Danmark med over 3,5 millioner brugere. Hver dag logger 73,1% af brugerne på deres Facebook, hvor de bruger i gennemsnit 40 minutter af deres dag.

Facebook annoncering giver jer en enestående mulighed for at målrette jeres markedsføring og interagere direkte med jeres målgruppe. Facebook annoncering kan bruges til traditionelt annoncering og i høj grad til remarketing annoncering. Hvilken strategi og annoncertype der vil være mest optimal for jeres virksomhed afhænger af flere forskellige faktorer, som vi naturligvis rådgiver jer i. 

Facebook annoncering fungere udfra en CPM prisstruktur. Det betyder at I betaler for hver 1000 visninger og altså ikke pr klik som man ellers kender det fra Adwords. Visningafregningen betyder at Facebook annoncering kan bliver en meget dyr affære, hvis I ikke formår at segmentere og målrette jeres annoncer til målgruppen. Omvendt kan det også blive en rigtig god forretning, hvis man formår at gøre det rigtigt.

  • Opsætning og løbende optimering

    Brug Facebook til at trække interesserede kunder tilbage efter de har besøgt jeres hjemmeside . Med remarketing fastholder du brugernes interesse indtil de er klar til at foretage et køb.

  • 100% Administration & Support

    Som eksperter i markedsføring på de sociale medier, tilbyder vi 100% administration, support og rapportering af alle jeres konti på de sociale medier.

  • Eget kundecenter

    I får eget login til vores kundecenter hvor i løbende kan følge med i alle jeres marketing aktiviteter.

  • Fast kontaktperson

    I får jeres egen faste kontaktperson igennem hele processen, og som varetager den løbende kontakt med jer.